Wedstrijd - Address System - Beloon je klanten

 

Wedstrijd

 

Iedereen wil winnen. En net daarom zijn wedstrijden nog altijd krachtige tools om de consumenten mee te bereiken. Je kan er zowel de verkoop als merkentrouw mee bevorderen. Wedstrijden kan je op allerlei manieren inrichten, zowel offline als online (via je website, een e-mailcampagne, of gewoon via sociale media).

 

Er zijn veel verschillende soorten wedstrijden, gaande van wedstrijden gebaseerd op puur geluk (geluksgetal, sweepstakes) tot wedstrijden waarbij een prestatie geleverd moet worden zoals bv. beste foto, ontwerp, artikel, …

Wedstrijden

Je kan een prestatie laten uitvoeren als voorwaarde om aan de wedstrijd te kunnen deelnemen. Maar hoe gemakkelijker je kan deelnemen aan de wedstrijd, hoe hoger het aantal deelnemers zal liggen. Dat is dan ook de reden waarom wedstrijden gebaseerd op geluk het grootste aantal deelnemers zal behalen.

 

Address System heeft de nodige kennis en ervaring om wedstrijden op te starten, en dit zowel offline als online. We kunnen het volledige proces beheren volgens jouw wensen.

Tombola

Specifiek voor Belgiƫ kunnen we ook de legale en praktische issues regelen, zoals het organiseren van een tombola met een liefdadigheidsorganisatie. Aangezien het in Belgiƫ niet toegestaan is om loterijen te houden, is het houden van een tombola een goed alternatief.

 

Interesse? Contacteer ons!

Zoek je nog meer inspiratie? Kijk dan hier

Lipton Biggest Contest

Voor Lipton, een merk van Unilever, voerden we de Lipton Biggest Contest uit.

Lees meer

Eckes granini Wake Up Wedstrijd

Voor Eckes Granini voerden we de internationale Wake Up Wedstrijd uit op Facebook.

Lees meer

Royco B2B Wedstrijd

Voor Royco, een merk van Continental Foods, behandelen we het loyaliteitsprogramma, inclusief een jaarlijkse wedstrijd.

Lees meer

Ontdek al onze cases

Onze cases