Spaarcampagne - Address System - Beloon je klanten

Spaarcampagne

Spaarcampagnes stimuleren klanten om trouw te blijven. Je kan hen belonen met bijvoorbeeld tegoedbonnen, gratis producten, een gadget of het sneller verkrijgen van nieuwe producten.

Om deze beloningen te krijgen, moet de klant zijn persoonlijke gegevens aan jouw bedrijf doorgeven.
Als je dit koppelt aan de demografische informatie en het koopgedrag, dan is dit een schat aan informatie voor jouw bedrijf.

Loyaliteitsprogramma’s verhogen de klantenbinding, omzet en merkentrouw.
De kost om bestaande klanten te bereiken is lager, het kost minder om hen iets te verkopen en bovendien zullen zij ook minder snel geneigd zijn om door de concurrentie beïnvloed te worden, in vergelijking met prospecten (potentiële nieuwe klanten).

Spaarcampagnes verhogen de klantenbinding van bedrijven.
Een verhoging van het klantenbehoud met slechts 5%, kan een winststijging opleveren van 25% – 125% (onderzoek uitgevoerd door Reichheld en Sasser, Harvard Business Review).
Bijkomstig onderzoek door Sisodia en Sheth (PDF), dat gepubliceerd werd in ‘The Journal of Business Research’, wijst in dezelfde richting.

Address System kan jou helpen met het ontwikkelen en beheren van een op maat gemaakte spaarcampagne of cashback om merkentrouw en customer life time value te verhogen.

Interesse? Contacteer ons!

Spaarcampagne Joyvalle Samen op Kamp

Elk jaar gaan honderden Belgische jeugdverenigingen op zomerkamp.

Lees meer

Spaarcampagne Solo Gouden Bakboek

Online loyaliteitscampagne voor Unilever’s merk Solo.

Lees meer

Ontdek al onze voorbeelden

Onze cases